22/11/12

ΣΟΥΛΑ : ΒΡΕ ΠΟΥΤΑΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΟΧΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ !!


  Η ιδιοκτήτρια του οίκου ανοχής "Σούλα" ήταν καλεσμένη στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου και μίλησε για τις χορηγίες της στον Βουκεφάλα Λάρισας και σε δημοτικό σχολείο.
Αφού έδωσε στον οικοδεσπότη μια... απαγορευμένη, καθώς η ΕΠΣ θεωρεί ότι προσβάλει τα αθλητικά ιδεώδη, ροζ φανέλα της ομάδας του Βουκεφάλα Λάρισας, με το όνομά του γραμμένο στο πίσω μέρος, η Σούλα μίλησε για την δική της ιστορία, το πως είπε στον γιο της τι επάγγελμα κάνει και πως αισθάνεται για τον θόρυβο που προκάλεσαν οι χορηγίες της.
«Είναι η απόλυτη υποκρισία. Όλα αυτά τα κάνω, επειδή αγαπάω τα παιδιά και τον αθλητισμό. Αν δεν τους αρέσουν, ας τα κάνουν αυτοί». Αν και το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της συνέντευξης ήταν όταν διηγήθηκε τι συνέβη όταν προσπάθησε να βγάλει άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος...
«Πήγα στα 27 μου να κάνω ένα χαρακτηρισμό για να πάρω άδεια εργασίας. Δεν είχε τελειώσει ακόμη η χούντα και μου ζητούσαν να τους πάω πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων. Οπότε πάω στο γραφείο του τότε διοικητή ασφάλειας της Θεσσαλονίκης και του λέω 'Καλά είσαι σοβαρός; Πουτ@@ θέλω να γίνω, όχι υπουργός. Είσαι σοβαρός;'».
Η ίδια η Σούλα αντιμετωπίζει τον εαυτό της ως θεματοφύλακα του κράτους «Ουσιαστικά αυτό είμαι. Νοικιάζω τον χώρο και είμαι εκεί για να είμαι σίγουρη ότι είναι όλα εντάξει. Ότι κόβουν ΦΠΑ, πληρώνουν το ΙΚΑ και είναι εντάξει με το υγειονομικό».
 
 xoristra.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: