27/6/12

Η ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΣΚΑ ΔΙΝΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

 «Έχω πάρει χιλιάδες μηνύματα με μπράβο και συγχαρητήρια»..

Η Ελένη Λιάσκα, την οποία γνωρίσαμε μέσα από τις τηλεοπτικές σειρές «Καφέ της Χαράς» και
«Ονειροπαγίδα», προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων με το κείμενο υπέρ του Ηλία Κασιδιάρη και της Χρυσής Αυγής, που δημοσίευσε στο Facebook.

H νεαρή ηθοποιός, σε τηλεοπτική της συνέντευξη, προσπάθησε να εξηγήσει αυτή της την κίνηση και να δικαιολογήσει… τα αδικαιολόγητα.

«Δεν φαντάστηκα πως θα γίνει όλος αυτός ο πανικός. Για εκείνους που με κατηγόρησαν ότι το έκανα όλο αυτό για να γίνει ντόρος γύρω από το όνομα μου τους λέω ότι κλείνω δεκαετία από τότε που ξεκίνησα να δουλεύω σαν ηθοποιός. Δεν έχω κάνει σκάνδαλα, ούτε γυμνές φωτογραφίσεις για να μπορούν να μου προσάψουν κάτι.

Με χαρακτήρισαν ρατσίστρια επειδή εξέφρασα άποψη υπέρ της Χρυσής Αυγής. Με βγάλανε βαμμένη χρυσαυγίτισα επειδή υποστήριξα μια άποψη. Ήμουν ανέκαθεν έτσι και παλιά με έλεγαν γλωσσού, τώρα χρυσαυγίτισα», δήλωσε στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου.

Στην συνέχεια, προσπάθησε να εξηγήσει τους λόγους που την οδήγησαν να κοινοποιήσει το συγκεκριμένο μήνυμα:

«Ορμώμενη από το περιστατικό στον ΑΝΤ1 έγραψα το μήνυμα. Όταν έγινε το περιστατικό με την Κανέλλη και τον Κασιδιάρη το άκουγα από το αυτοκίνητο μου στο ραδιόφωνο. Άκουγα μόνο μπουνιές και κλωτσιές. Τότε σκέφτηκα, κοίτα να δεις το βλαμμένο τι έκανε και έλεγα ντροπή. Όταν όμως είδα το ρημάδι το βίντεο κοκάλωσα γιατί είμαι κατά της βίας. Γιατί όμως στεκόμαστε στο χαστούκι, στη χειροδικία και διαγράφουμε την εξωλεκτική βία; Χωρίς να σημαίνει ότι επικροτώ το χαστούκι. Ούτε και εμένα μου άρεσε σαν θέαμα το χαστούκι. Ένιωσα ντροπή για το όλο σκηνικό, πως νιώθω και ντροπή σαν Ελληνίδα για όλα αυτά που συμβαίνουν όλα αυτά τα χρόνια! Θα μου κόψουν το δικαίωμα όμως να εκφράζω την άποψη μου; τότε ποιος είναι ο φασίστας;»

Ωστόσο, η ίδια μάλλον νιώθει και κάποια δικαίωση, αφού -μεταξύ άλλων- δήλωσε: «Έχω πάρει χιλιάδες μηνύματα με μπράβο και συγχαρητήρια».

newsbeast


Την ευθύνη στα κείμενα που αναρτούνται στο partaolablog.blogspot.com,φέρει ο υπογράφων ,ή η πηγή, και δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: